Söndag 11 december 2011

2011-12-11 15:57:38 / 0 kommentarer ..


Idag är det den tredje advent (och inte fjärde som jag råkade skriva på annan plats... :)) Det känns faktiskt lite konstigt då man tycker att tredje advent ska vara en vecka före jul, men det är ju faktiskt nästan två denna gång.

I torsdags var jag på kören igen, näst sista gången denna termin. Jättekul som vanligt. Jag hade inte den minsta lust att åka, men när jag väl var på plats så var det precis så fantastiskt kul som det brukar.

I fredags var jag sedan ledig och började dagen med en promenad. Sedan skottade jag gården, eftersom man inte får köra bilar där om det inte är skottat först. Jag åkte till mamma och fick skotta där och tillslut tog jag mig på stan. Det blev en hel del inköp, men vilka ska jag inte berätta då det är julklappar. Var även på Storheden och shoppade loss.

För övrigt har det inte hänt så mycket hos oss. Har mest skottat och myst inne. Bakat lite och slappnat av. Laddat batterierna med andra ord. Helgen är nu snart slut och jag får återvända till mitt arbete i morgon. Det ser jag fram emot! :)


För några dagar sedan såg min blomma ut så här.


Idag ser den ut så här! :)


Min orchidé blommar oxå för fullt. Jag är så lycklig då jag fick den av Bernt en gång i tiden.


Det går mycket clementiner nu dessa tider.


Har bakat en saffranssockerkaka!


Det syns inte så tydligt här, men Lillen gör ett av sina ständiga kärleksbett på Mikael. BIter honom i hakan. Så gör han aldrig med mig...


Bebis trivs hos pappa.
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!