13 januari 2012

2012-01-15 21:34:41 / 0 kommentarer ..


Hallå där! Hur har ni det i stugorna, eller vars ni nu befinner er? Här är det bara bra. Jag har kommit hem från träningen, duschat och druckit en kopp grönt te. Nu mår man så himla fint... :)

Det har inte hänt så mycket hos mig faktiskt. Har mest jobbat och sedan donat på här hemma. Har ju fått undan julen klart, det är bara på jobbet jag måste fixa det sista. Det känns riktigt skönt att det är avklarat.

Jag och Lena har börjat träna på Sundis. Två gånger i veckan, torsdagar och söndagar. Bodyworkout heter det och det är så himla bra träning. Man kör lite kondition, och sedan är det styrketräning genom hela kroppen. Helt perfekt!

I helgen har det inte hänt så mycket. I lördags hade jag en dipp i min förkylning igen. Jag var jättehängig och hade feber emellanåt. Men vi var och handlade och medan Mikael fixade med sin skoter i mammas garage, så satt jag och mamma och kollade tv. Resten av dagen/kvällen höll jag mig mest i vår soffa.

Idag har jag mått bättre och vi skulle ha kört skoter. Men det blev för kallt. Så jag har myst på hemma och donat hela dagen. 18.30 började träningen så då var jag ju där! ;)

Men i fredags, då var jag på Olivers. Vi var några tjejer som firade Lena som fyllt 40 år. Vi överraskade henne med att bjuda ut henne och bjuda henne på mat och dryck en hel kväll. Hon blev så glad och så tacksam för att vi gjorde detta för henne. Himla kul! :)

Nu ska jag nog läsa lite, för Mikael ser Milan-Inter på tv. Inte riktigt min grej att kolla fotboll... ;) Men här kommer lite foton från i fredags först:


Vi var ju på After Work med Lena och det var buffé. Som vanligt blev jag mätt på de kalla rätterna... ;)


Har aldrig smakat sådan mussla förut. Betydligt godare än vad den såg ut iaf... Men egentligen smakade den inte så mycket. Salt hav ungefär...


Födelsedagsbarnet. Håller på skicka tack-sms till Emelie (från hennes jobb) som hade bett mig bjuda på några drinkar från henne... :)


Marie var med. Det syns inte så tydligt på bilden, men om ungefär två månader ska hon bli mamma för första gången. Det är så spännande! Ser ni att det lyser om henne på sådant vis som det gör på gravida kvinnor?


Nylundskan var oxå med!


Och givetvis Mallan... :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!