Farväl...

2012-06-17 13:38:06 / 0 kommentarer ..


Nu säger jag farväl och adjö till jenjofoto.blogg.se

Bloggen kommer att ligga kvar på nätet som ett minne, mest för att det är kul att gå tillbaka och se gamla händelser och bilder.

Jag är otroligt less på min sida och det märks ju tydligt på uppdateringarna som aldrig sker...

Därför har jag skapat en ny blogg!

Jag har köpt en egen domän, jag har fixat ett webhotell och jag kommer nu att jobba i programmet Wordpress, vilket ger mig mycket mer frihet och allt blir mycket roligare.

Så jag säger farväl till denna blogg och hälsar alla välkomna till min nya:

http://www.jenjo.se

(räcker oxå om ni skriver jenjo.se i adressfältet)

Välkomna!!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!