Torsdag 8 mars 2012

2012-03-08 20:12:24 / 0 kommentarer ..


Imorgon har min mamma legat på sjukhus i fyra veckor. Tänk, hon som inte ens skulle åka in, för hon var ju inte sjuk som hon sa... Men det var hon. Riktigt sjuk oxå... Tack och lov har det börjat vända. Sakta, sakta blir hon bättre. Känns underbart! Hoppas det fortsätter så!

Imorgon åker jag och Mikael till Stockholm. Det huvudsakliga ärendet är att gå på båtmässa. Det ska bli så roligt att gå runt och titta på alla båtar och tillbehör. Har aldrig varit på just båt-mässa, så det blir kul. Senaste mässan var spelmässa och före det var det mc-mässa. Men nu är det som sagt båt...

I övrigt så händer det inte så mycket för mig. Jag jobbar. Jag går till mamma och hälsar på på den avdelning hon är på för tillfället. Går till Frasse (mammas katt) och tar hand om honom. Går hem och håller oss vid liv med mat och huset fräscht med städning. Och sedan dunsar jag ner i soffan och ser på tv/läser. Ungefär så... Händer inte så mycket annat...

Förra helgen var vi iaf och firade Sofie (Mikaels dotter) som fyllde 17. Och på söndagen var vi och körde skoter till Klubbviken och Gråsjälören. Det var ju trevligt.

Just nu ser jag mest fram emot att få fara till Stockholm. Gå på mässa, bo på hotell, strosa i stan, äta gott, se på folk och bara mysa och umgås. Det behöver jag nu...

Lite bilder från söndagen:


Klubbviken


Några skotrar kom förbi.


Vill ha... ;)


Körde förbi ett fartyg som jag stannade och tog lite kort på.


Det ser så fränt ut när den kör genom isen som isbrytaren brutit upp.


Coolt va...!?


Grillade lunch ute vid Gråsjälören. Härligt!


Efter maten hamnade kaffepannan givetvis på elden! :)
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!