1 januari 2012

2012-01-01 20:02:48 / 0 kommentarer ..


Jaha... Då var man inne på ett nytt år. Jag börjar mitt år med att minnas tillbaka på det förra:


JANUARI - Var på mc-mässa i Stockholm och hittade den motorcykel jag skulle byta till om jag bytte bort min kära Jasmine.


FEBRUARI - Var som vanligt på den årliga familjedagen vid Sunderby Skoterstuga. Trots dåligt väder var det en del folk på plats.


MARS - Köpte mig en egen skoter!


APRIL - Efter ett hotellbesök i Umeå så stannade vi till i Bonnstan i Skellefteå på hemvägen.


MAJ - Körde givetvis majrundan. Tillsammans med många andra.


JUNI - Körde ner till Sundsvall och tog en helg där.


JULI - Tog en bilsemester i år. Körde till Malmö, tog tåget över till Köpenhamn och kollade på den där Lilla Sjöjungfrun.


AUGUSTI - Tillbringade de flesta lediga dagarna ute i skärgården.


SEPTEMBER - Den sista turen för i år med Jasmine, blev på septemberrundan.


OKTOBER - Jag och tjejerna (Mallan, Lena och Nylundskan) tog en shoppingdag i Piteå.


NOVEMBER - Mitt älskade lille gullebarn fyllde 20 ÅR. Det firade hon med Halloween-party på Farmen.


DECEMBER - Dagen före julafton plingade det på dörren och där stod ett blombud med en vacker uppsättning blommor från min far och hans fru.



Ja, hörrni... Det var små ögonblick från mitt 2011. Ett bra år, men jag hoppas nästa blir ännu bättre. Jag har ju framför mig en båtmässa i mars, en Rom-resa i april, en utlandsresa till hösten bara för att nämna lite. Ni får väl läsa här på bloggen vad som händer mer!

Jag önskar er alla ett UNDERBART 2012! Varma mjuka goa hälsningar från mig!



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!