Måndag 8 december

2008-12-08 18:59:19 / 0 kommentarer ..


Usch och fy vad kallt det var idag. Inte mysigt alls att gå ut. Så idag blev Jenny Michelingubbe... Dvs, jag tog dunjackan. Så man kan inte säga att jag frös om överkroppen iaf.

Idag har jag också upptäckt att jag inte riktigt kvalificerat mig till "riktig" telefonist. Jag gick nämligen med Mallan till BB idag på lunchen. Vi hälsade en liten kille, Milton, välkommen till världen. Mallans kusin, Monika, har blivit mamma i lördags. Man får ju inte komma in på BB, men Monika kom i korridoren och mötte oss. Milton var supergullig, precis som alla bebisar. Det hade jag kunnat visa för er oxå, om det inte var för att jag hade glömt kameran vid min arbetsplats! KORKAT!

När jag berättade för Mikael att jag hade snosat på bebbe, frågade han lite förskräckt om jag blivit sugen på bebis. Men jag lugnade honom och sa att det var jag absolut inte! Däremot är de ju fina att titta på.

Jag blev tvungen att flexa idag lite grann. Jag skulle nämligen på utvecklingssamtal med Mathias idag. Det är då en fröjd att gå på dessa samtal om honom. Han är riktigt duktig i skolan. De hade haft många prov i engelskan, både planerade och oförberedda och han hade som mest två fel. Det är bra jobbat. Även i de andra ämnena gick det väldigt bra. Så mötet var över på 15 minuter. Skönt... :)

Väl hemma hittade jag en matlagande man och en sjuk tjej (Sofie). Vi åt lite middag och sedan har det blivit tvättning, diskmaskinsurplockning, fågelmatning, tv-tittande och datoriserande. Inget mer spännande än så!

Hörs imorgon igen!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!