Fredag 7 november

2008-11-08 12:54:45 / 0 kommentarer ..


Arbetsveckans sista dag. Skönt... När jag kom till jobbet så var det de vanliga procedurerna... Plocka upp diskmaskinen, sätta igång vattenkranen, ta te, starta datorer, skvallra med Annelie om vad som hänt sen igår mm mm... Mycket som måste göras innan man kan arbeta.

Det var väldigt lugnt  idag med. Det var ju för att det är "min och Ullis fredag" denna fredag. Det är alltid riktigt lugnt den fredag när jag stänger och hon jobbar till 17. Lite lustigt, men det är så... Jag jobbade färdigt med sorteringen i arkivet för hemsidorna när det ändå var lugnt, så nu är det klart. Skönt...

Slutade ju 17 och det kändes lite konstigt att gå hem så sent en fredag och lämna kvar en kollega vid sin arbetsplats. Lilla Helena... Jag försökte få henne förstå att på fredagar vill man gå hem tidigt, men det var något som hon inte förstod riktigt. För hon satt där i sin ensamhet och jobbade när jag gick... Hmm...

Mikael hade gjort kycklinggratäng när jag kom hem. Mumma mumma... Sedan blev det en riktigt lugn kväll. Mallan ringde och skvallrade lite, alltid kul... :) Sen blev det Doobidoo (Idol såg vi ju förra fredagen), och lite annat på tv innan jag somnade som en klubbad säl i sängen. Fasen vad trött jag var...


 
Mikael gjorde marängsviss till efterrätt... Han hade i banan, glass, maränger, grädde, daimkulor och chokladsås.



Det var ju på tok för onyttigt för att jag skulle vilja ha. Men Mikael hade tänkt på mig med och köpt min favvoglass...



Jag bad Mikael fara förbi på bolaget och köpa årets glögg, ifall han skulle ha tid. Och det hade han haft... :)


 
Mikael hade köpt rosor till mig... Underbart... Tack vännen!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!