Måndag 17 november

2008-11-17 20:59:30 / 0 kommentarer ..


Har sovit oroligt inatt. Inte alls dåligt, men flera gånger har jag vaknat. Jag har drömt och vaknat, somnat om och fortsatt drömma samma sak... Det kändes väldigt konstigt att drömma detta dessutom, så jag fattade ingenting. Förrän jag vaknade och steg upp. När jag stod vid spegeln och satte på mig mina ögon (=satte eyeliner och mascara) så kom jag ju på varför jag hade drömt!

Det var nämligen så att jag drömde om Annelie och Stefans bröllop. Det var massor med saker runt ikring det. Bland annat skulle jag och Ingela vara tärnor och det skulle hållas tal hit och dit. Det var mest det jag drömde om... Dessa tal. Jag ser framför mig hur vi ligger i gräset, det stämmer ju inte riktigt med årstiden förstås. Men vi ligger där och pratar om våra tal som vi ska hålla. Vi ska hålla tal om varandra och Annelie är väldigt djup och berättar hur speciellt det känns med Ingela, eftersom hon är ju gift med hennes bror osv osv... Äh, det går inte att förklara så här, men allt var väldigt konstigt. Stefan såg jag aldrig till i drömmen, men jag vet att det var han som hon skulle gifta sig med.

Det som jag vill komma fram till, som nu har tagit ex antal meningar... Det är att Annelie och Stefan firar 4-årig bröllopsdag.

GRATTIS PÅ ERAN DAG!

Nu vet jag att de inte skulle fira så speciellt idag, det är så mycket annat... Men JAG tror att det är inte alls för att de har så mycket att göra. När man varit gift i 4 år kallas det fruktbröllop. Och alla vet vi ju vad Annelie tycker om frukt... Hon är nästan rädd för det... Inte vill hon fira en fruktbröllopsdag heller... :)

Det är intressant hur min fotoblogg har blivit... Mycket text... Ja, men det är så roligt att bara skriva och rabla. Idag kommer det inte heller att bli något foto, för då hinner jag inte se CSI... Och det ska jag se, så det så... En av dem blev ju skjuten precis i slutet på förra veckan.

Nu har jag skrivit så här långt och fortfarande inget om mig... :)

Min dag har iaf varit väldigt bra. Det har varit mycket att göra på jobbet, men jag trivs ändå ganska bra med det. När de andra var och fikade och vi var lite folk så körde det ihop sig regält. Jag hade tre sökningar och alla kom nästan samtidigt, det ringde både på båda sidotelefonerna och det blev riktigt spännande. Men jag lyckades prata med dem och när jag kopplat ihop alla så gick det en rysning genom kroppen av välbehag. Fasen vad jag trivs när det kör ihop sig och man lyckas rida ut stormen utan problem. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag gillar mitt jobb...!

Väl hemma blev det genomgång av dagen med Matte samtidigt som vi fixade oss käk. Sedan skulle jag ju då måla, men blev så slö och la mig på sängen och såg något värdelöst på tv. Men jag insåg sen att det inte gick och tog mig i kragen. Satte ljudboken i örat och rollern i handen och målade. Inte riktigt allt, men ganska mycket. Känner mig nöjd...

Nu var det meningen att jag skulle elda, men det är 26,5 grader inne så jag tror det räcker. Mikael får elda på morgonen istället. Dags för CSI... Vi hörs!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!