Onsdag 5 november

2008-11-05 21:37:36 / 1 kommentarer ..


GRATTIS SOFIA PÅ DIN 17-ÅRS DAG!

Idag är det 17 år sedan jag blev mamma. Fatta... 17 år sedan. Det låter liksom hur länge som helst... Och jag som bara är 25. Konstigt... Ja, 25 och kanske lite till, men ändå. Jag är helt förundrad över att jag har faktiskt varit mamma så länge. Det har verkligen inte varit någon lek, och kommer säkert inte att vara det i fortsättningen heller. Men mamma kommer jag alltid att vara. Om två år är Sofia lika gammal som jag var när jag blev mamma. Men det säger jag dig, lilla vän, bli inte mamma så tidigt som jag blev. Det finns mycket man behöver göra innan man får barn. Mogna ordentligt till att börja med...

Nu vill jag gratulera en helt annan människa:

GRATTIS CHEFEN ÖVER ATT DU BLEV MORMOR IDAG!

Idag blev min chef mormor. Det är nog oxå en väldigt speciell känsla, när ens barn får en egen bebis. Som jag sa tidigare, vill jag inte uppleva det ännu, men när/om det händer, så kommer jag säkert oxå vara lika lycklig som chefen var idag.


Nä, nu får det vara nog med födelser och födelsedagar. Det har ju hänt annat på mitt jobb idag. Inte kanske något spännande, men ändå...

Jag var på jobbet i tid, precis som vanligt.
Jobbade på, precis som vanligt.
Tog en promenad på fm-fikat, precis som vanligt.
Men sen blev det lite annorlunda. Inget speciellt, men jag jobbade med lite annat än att svara i växeln. Det är roligt när jag får göra lite omväxlande arbetsuppgifter emellanåt.

Idag flexade jag faktiskt lite. Skyndade mig till stan för att gå med Fian en sväng. Hon var ju tvungen att få presenter, som jag inte hade köpt ännu. Det blev en plattång, två tröjor, ett par jeans, ett nagellack och 200 kr. Lite väl mycket, men men... Så blev det iaf.

Efteråt skyndade jag hem, och då var det stressigt ska ni veta. Var hemma 17.30 och Linedancen börjar 18. Men jag bara rusade in, instrukterade Mathias om vad han kunde äta till middag, och for iväg. Väl framme var det som vanligt. Mycket dans och mycket folk. Kul!

Det har inte blivit så mycket mer idag, men det räcker väl tror jag.


Idag blir det bara foton på min lilla bebis, 17 åringen.


En ivrig tjej som lämnar sina saker i min bil, för att kunna bära nya grejor.


Ivrig...


Tillbaka från shoppingturen...

  
Fia, Fia, Fia...

  
Mera Fia, Fia, Fia...

Kommentarer

Satan vad bilder på mig :) gullimamma.. Tack för presenterna ! .... älskar dig..

2008-11-05 22:46:05
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!