Tisdag 4 november

2008-11-04 20:26:04 / 0 kommentarer ..


Inatt har jag sovit som en drottning. Mikael försökte väcka mig när han kom hem från jobbet vid ca 01-tiden. Men jag sov tydligen som en stock. Lättväckt vid den tiden kan man inte påstå att jag är. Inte när väckarklockan ringer heller för den delen.

På jobbet öppnade jag och Cissi dag. Det gick bra, men det var något fel på nätverket. När sedan Call Me-köerna skulle igång märktes det direkt i växeln. Det ringde som f-n, kan man lugnt säga. Nåja, det ordnade ju till sig och köerna gick tillbaka till det normala.

Dagen gick sedan på i ett bra och lagom tempo. När kl var ca 16 så var jag riktigt less faktiskt. Och då visste jag ju ändå att vi hade APT kl 17, så jag fick inte ens åka hem när jag slutade.

Efter APT:n tog jag Mallan med i bilen, åkte och tankade, lämnade av Mallan och körde sedan hem. Hade lite problem att ta mig in i garaget eftersom det är lite uppför på våran uppfart och asfalten blank av is. Men det gick bra och jag tog mig in med alla backspeglar i behåll... :)

Kokade lite te och läste en Kalle-tidning för att sedan hoppa i duschen och nu sitter jag här igen. Denna gång dånar Johnny Cash ur mina högtalare... Det är lite Western Farm-stuk över den musiken måste man säga...

Är det någon som kan berätta för mig varför man säger att man hoppar in i duschen? Jag har liksom aldrig förstått det. Det kan ju hända att det är något jag har missat i min uppväxt. Vi hade alltid badkar när jag var liten, men om man inte har det så kanske man hoppar i duschen. Jag tycker bara att det låter lite farligt med shampoo och annat på golvet i duschen. Är det inte risk att man halkar om man hoppar då?



Marlene hade fin färg på sin tröja idag! (Kul vinkel på bilden va!?)


Helena gör ofta så roliga miner när jag knäpper kort på henne.


Mallan är borta en hel del från jobbet nu för tiden. Det är dags att ta körkort nu. Vi håller alla tummarna för att det ska gå bra hela vägen!


Hon ska även vara ledig av andra anledningar. En Stockholmsresa med Marie är i faggorna. Men Marlene, nu träffar du ingen Stockholmare där nere. Du ska vara kvar här! Om inte han flyttar hit förstås...


Chefen har kallat till möte ikväll.


Mallan är på väg till konferensrummet.


Annelie försöker gå ur bild. Hon hann inte...


Ullis har hittat till jobbet!


Här sitter Cissi och berättar om hennes besök på Dialect. Hon är INTE glad kan man lugnt påstå...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!