Firmafest med Stenvalls

2008-10-06 20:46:10 / 1 kommentarer ..


Helgen den 4-5 okt bjöd Mikaels arbetsplats sina anställda med respektive på firmafest. Målet var Levi i Finland! Trevlig helg måste jag säga.


På bussen bjöd Henning på whiskey. Första gången jag drack det i slushplastmugg.


Bussen visade vilka som var på väg!


Det är lättare för karlar att tömma blåsan kring vägkanten, än för damer...


Hotell Hullu Poro bodde vi på.


På väg på eftermiddagspromenad i Levi.


Man kunde gå upp för skidbacken.


Men vi tog linbanan :)


Mikael ser frusen ut i linbanevagnen.


Det såg jobbigt ut att gå uppför.


Uppe på toppen fanns ett hotell och där fann Mikael en sten så han kunde visa sin styrka!


Vi gick ytterligare en bit upp på berget där vi hittade en bar. På denna bild är vi på väg ner mot linbanan igen.


Det finns ett litet köpcenter i Levi, där bland annat Alko fanns. Vi handlade dock inget denna gång.


Däremot besökte vi denna pub. En härlig stämning var det därinne. Jag smakade varm choklad med minttu. Bra mot en frusen kropp...


Tillbaka på hotellet hittade Mikael denna massagefotölj. Men det kostade 5 euro för 10 min, så vi testade den aldrig.


På söndag morgon tog jag och Mikael oss en promenad och då såg backen ut så här!


Det är en underbar liten by, Levi. Många fina stugor, hus, hotell och massa annat. Vintertid lär stämningen vara underbar!

Kommentarer
Karin

Ojj vad fina bilder :-) Trevlig blogg!

2008-10-07 10:30:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!