Fredagen 10 oktober

2008-10-13 19:48:43 / 3 kommentarer ..


Idag jobbade jag till 17... Inte kul alls... Men det hör ju till jobbet så det är bara att "gilla läget".


Min kära kollega, Marlene, hade sin korta fredag och slutade 14.15 idag. Så jag skyndade mig att knäppa lite kort innan hon smet hem för dagen. Här sitter hon och kämpar och sliter vid sin arbetsplats.


Min arbetsplats ser ut på följande sätt. Två växelsystem innebär två växelbord, som i sin tur innebär två datorer/arbetsplats. Det känns länge kvar tills det är april och det gamla systemet helt byts ut till det nya. Det är så förbaskat trångt på bordet just nu... Den ni ser skymta bakom skärmarna är Marlene. Vi sitter mot varandra och det blir mycket snack och skvaller mellan samtalen... ;)


Väl hemma så bad Robin (svärson eller rättare sagt styvson som min gode vän Ingela så vänligt rättade mig) att jag skulle knäppa lite kort på honom som han kunde skicka in till hans förening, Luleå Hockey.


Han gillar att göra en "pose" framför kameran... :)


När vi skjutsat Robin till träningen så åkte vi och handlade lite till farmor (=Mikaels mamma). Själv var hon ute på sväng, trots att hon inte för alltför länge sedan opererade höftleden... Men Mikael har ju nyckel så vi kunde komma in och sätta varorna i kylen.

Resten av kvällen blev lugn med Idol och Linedanceövning i pausen... :)

Kommentarer
Robin

Är man inte snygg va?^^

2008-10-13 21:05:05
Ingela

Svärson... hm, jag hade för mig att han var din styvson... kanske har jag fel, eller vad säger du?

2008-10-13 22:14:24
Robin

Vad är skillnaden?^^

2008-10-17 16:56:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!