Hej!

2008-10-06 19:19:26 / 1 kommentarer ..


Jag köpte äntligen en digital systemkamera. Det blev tillslut, efter många turer fram och tillbaka, en Nikon D60. Jag är en riktig nybörjare på det här med systemkameror, så förvänta er inga underverk. Men jag älskar att fota och jag tänker bli bättre än vad jag är nu. Men någonstans måste man börja.

Jag vill gärna dela med mig av mina fotografier oxå. Därför ska jag försöka göra detta till en slags fotoblogg där jag visar bilder från mitt dagliga liv. Om någon har råkat komma med, utan att gett sitt godkännande, så säg till direkt så tar jag bort bilden.

Hoppas ni återvänder hit och kikar ofta. Skriv gärna en kommentar om ni har tid, då bli jag riktigt glad!

Ha en bra dag!

KRAMIS

Kommentarer
Ingela

Hej på dig! Vad kul att du har skaffat dig en fotoblogg :-), det är alltid kul att se på kort tycker jag.



Fota på...

Kram,

Ingela

2008-10-07 10:13:17
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!