Lördag 11 oktober

2008-10-13 20:00:38 / 0 kommentarer ..


Sofia ringde på morgonen och berättade att de skulle till Storheden. Hon undrade om jag inte kunde komma dit med ett par av hennes skor som hon absolut behövde. Jag lockade med mig Matte och for iväg.


Sofia var på bra humör och blev så lycklig över sina skor. De hon lånat av Hanna (se inlägg ons 8/10) hade gett henne stora skavsår... Jag sa ju att man inte kan gå i sådana skor... :)


Sofia var med Johanssons och hennes (och Mattes) kära lilla kusin Emelie var med. Jag fick barnen att ställa upp på ett gemensamt foto, även om Matte kanske inte var den lyckligaste...


På eftermiddagen var jag iväg på dans och jag hann precis komma hem innan vi fick storfrämmande från Boden. Våra mc-vänner Christer...


... och Marja. Trevligt som bara den. Vi har planerat en kommande fest. Hoppas det blir trevligt.


När de for gjorde vi i ordning middagen. Tacos... MUMS...


Vi såg skräckfilm på kvällen och för att lugna nerverna tog vi varsin Gin o Tonic... Bra ursäkt för en gin, va...!?

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!