Lördag 25 oktober

2008-10-26 20:51:22 / 2 kommentarer ..


Idag skulle jag sova LÄNGE... Men väcktes redan 8.40 av Mikaels mobil. Nåja, då var det ju ingen idé att somna om igen utan jag steg upp, duschade och åt. Kl 10.20 steg jag in på Expert på Storheden. Jag var lite ivrig för jag skulle ju köpa en ny mobil. Och det gjorde jag. Ut därifrån kom jag med min nya älskling: Nokia 6600 fold, purple.

  
Så här ser den ut. Färgen är skitsnygg. Tyvärr går det inte att få med på bild hur snygg den är, men de som har sett den håller med mig!


Den är riktigt blank och fin. Ni ser väl spegelbilden på mig och kameran i mobilen...!?


Mikael och Robin var iväg och röjde sly på förmiddagen. Direkt de kom hem började Mikael måla sina nya garderober inne i garaget. Här håller han på att rengöra rollern.


Själv springer jag mest omkring och knäpper kort. Hittar man inget bättre motiv kan man ta på sig själv i en spegel... :)

    
Jag lyckades få med Sofie på en bild!


Annars är det mest så här det blir när man ska ha ett kort på henne.


Samma sak med Mathias! Himla tråkiga ungar...


Lite nytta gjorde jag faktiskt. Lagade en god köttgryta till middag. Undrar om man ska satsa på att införskaffa en ny gryta som har ett passande lock...!?


Emellanåt försökte jag klura ut alla funktioner i min mobil. Jag är ju egentligen en Sony-människa, så det är lite nytt att lära sig.


Kvällen avslutades med Beck i sängen. Ja, alltså inte boktavligen talat, men vi såg på Beck som gick på tv, när vi låg i sängen...

Kommentarer
Ingela

Nej, det kanske inte skulle vara helt fel för dig att skaffa en gryta med ett passande lock :-)

2008-10-27 08:42:42
Robin

heJ! Du tar ju aldrig bild på mig! och jag gömmer mig ju inte:D

2008-10-28 23:15:06
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!