Måndag 13 oktober

2008-10-13 20:10:39 / 0 kommentarer ..


Idag har det varit en otroligt körig dag på jobbet. När jag kommit hem blev det att snabbt slänga ihop mat åt barnen (Sofie hade bråttom bort med en kompis) och sedan en promenad. Väl hemma blev det att laga mat till mig och Mikael och faktiskt har jag inte knäppt ETT ENDA kort idag. Men då kom jag på att jag kan bjuda på några kort på våran sötaste granne. Han kom förbi en sväng igår när vi jobbade ute på gården...


Elvis, gatans cooling...


Det var JÄTTEkul att hjälpa Sofie att kratta löv.


Fast det var lite svårt att få tag i själva krattan...


Jag tror att Elvis tyckte att Sofie var snål som inte delade med sig.


Nya upptäckte gjordes och något slags snöre lyckades han hitta. Det lekte han med tills husse ropade och det var dags att gå hem... :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!