Måndag 27 oktober

2008-10-27 21:48:49 / 0 kommentarer ..


Jag vill börja med att meddela att snoozefunktionen på min nya mobil fungerar klockrent. Jag är såååå nöjd med telefonen.

I lördags var jag på Storheden och köpte lite av varje. Bland annat presenter till Annelie. Det är BÅDE för hennes födelsedag (dock på tok försenat eftersom hon fyller år i augusti) och dessutom för att hon har genomgått en sådan pass stor operation. Också det i efterskott, men bättre sent än aldrig...



Detta fick hon. En slags Baileys (fast den hette något annat), en bridgeblandning, en brieost, en rund form med olika ostar, en påse crostiner, salta kex, en ölkorv och Pringelschips. Plus kartongen som är från Ikea!


  
Ingrid som jobbar på sjukhuset, brukar ringa till oss då och då för att vi ska hjälpa henne med tfn-nr och lite annat. Idag fick vi en present av henne. Fasen vad bra vi måste vara eftersom vi är JORDENS bästa telefonister. Inte konstigt att det är så många sökanden till den nya tjänsten som ligger ute på annons. Alla vill väl jobba med oss!


   
Ulrika har återvänt från sjukskrivningen. Välkommen åter!!! Här står hon och försöker se vad vi ska göra på våran firmafest vi ska ha i december... Vars är glasögonen Ullis!? Jag ser hur du kisar...


Kanske det går bättre att läsa om man håller igen näsan och försöker blåsa ut luften. Det brukar kännas som om ögonen håller på trilla ur, men om man ser bättre, det vete fasen...


'
Kaisa har modevisning av sin nya jacka!



Mallan försöker se cool ut, men jag tycker mest hon ser busig ut... :)


PK lyckas bättre med att få fram den coola känslan...!



Ikväll har jag målat dessa garderober som Mikael har byggt i garaget. Det tog TVÅ TIMMAR... Jag trodde det skulle vara snabbt avklarat. Nåja, det är ganska kul att måla, så det gör inte så mycket. Men det behövs ett varv till... Kanske Mikael får måla det... ;)

Nu är det väl dags för te och apelsin innan man kryper ner i sängen och läser lite i boken samtidigt som man ser något värdelöst på tv.... Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!