Måndag 6 oktober

2008-10-06 20:57:20 / 1 kommentarer ..


Det går att klicka på alla bilder för att få dem större. Klicka sedan på dem igen, så stängs de ner...

Efter drygt 5 månaders väntan fick han äntligen sitt efterlängtade spel: Warhammer Online. Det var en lycklig "liten" son jag hade... :)


Här på sängen med hela stora kartongen!


Warhammer Online


Installationen i full gång...


Mathias avskyr att vara med på kort.


Men jag kan ju inte låta bli att ta kort på honom. Har man inget annat spännande motiv så... :)

Kommentarer

jag måste säga att det såg ut att vara en lycklig lillebror jag har där ! / Sofia.

2008-10-07 15:22:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!