Onsdag 29 oktober

2008-10-29 21:08:15 / 0 kommentarer ..


Steg upp utan problem. Snoozade på tills jag tyckte det var dags att stiga upp för att hinna... Jag älskar snooze...

På jobbet idag såg vi en film om att vara glad på jobbet. Att sätta kunden i fokus och att ha rätt inställning. Det var en väldigt bra film måste jag säga. Att vara glad på jobbet gör så otroligt mycket. Man orkar med så mycket mer än vanligt. Jag har ju, som jag sagt tidigare, ett jobb som jag gillar jättemycket. Mina arbetskamrater är ju a och o på jobbet. Och vi HAR väldigt roligt tillsammans. Det är nog därför man trivs så bra... :)

Men nog kan man arbeta vidare och utvecka det som finns. Och det ska vi göra. Vi kommer att bli universums bästa telefonister på vårat jobb. Bara så ni vet... (Jordens bästa är vi redan)

Väl hemma hade Mikael gjort det jag hade hoppats, fixat min gröt... Så jag satte mig vid matbordet och åt för att sedan skynda mig på för att fara på dansen. Linedance är verkligen en humörhöjjare av dess like. Man blir alltid lika glad och euforisk när man dansat. Hemma dansade jag vidare in i duschen och nu ska jag bara skriva färdigt här för att sedan se Oskyldigt Dömd!

Lite bilder:


Sätter in en bild på Robin, bara för att jag tror han vill.

Sedan kommer här nu en bildstudie på Mallan. Detta visar så tydligt hur hon beter sig på fest. Jag har känt henne i snart 25 år och sedan hon började festa så har hon alltid gjort så här när hon varit lite "på gasen"

   
 
Hon vevar och viftar med händerna hela tiden. Så fort det kommer fram en kamera så gör hon en pose...


Här ska hon föreställa servitris. Men Mallan... En servitris dricker inte själv!!!


  
Och så Helena... Jag har inte känt henne lika länge. Men en sak vet jag. Hon skrattar i stort sett konstant på fest... Du är så härlig Helena!!!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!