Onsdag 8 oktober

2008-10-08 21:02:40 / 0 kommentarer ..


Onsdagar förknippar jag numera med Linedance! Äntligen tog jag mig i kragen och började om med dansen. Jag har saknat det ett bra tag nu, och det känns riktigt skönt att få röra benen på det sättet igen...


På onsdagar är det fortsättningsgrupp I som dansar.


Vi är ganska många i gruppen tycker jag.


Men det är ju en stor och bra lokal.


Jag fick leja in en hjälpfotograf som fotade idag. Och det var...


...ingen annan än Sofia!


En grimas för mamma i kameran.


Det var blåa kläder som gällde idag!


Och så hade hon Hannas skor... Hur de klarar att gå i dem, det är för mig en gåta.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!