Söndag 12 oktober

2008-10-13 20:06:06 / 0 kommentarer ..


Efter en lång sovmorgon insåg vi att detta inte duger. Nytta måste göras!!! Efter frukosten skynade vi oss ut.


Sofie fick kratta gården. Jag kan nog ärligt säga att det inte var hennes favoritsysselsättning, men hon fick ju betalt... ;)


Mikael tog itu med stuprören och rensade alla från de vackra höstlöven som ramlat däri...


Själv putsade jag fönstren och tvättade alla fönsterbleck. Jag hade kommit till sovrumsfönstret vid altanen, när jag kände att det behövdes en fotopaus.


Tog en sväng in i garaget och knäppte ett kort på Mikaels senaste leksak...


Här brukar min bil stå, men Mikaels garderobs-bygges-projekt gör att Gunilla (=min bil) inte ryms där inne just nu.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!