Tisdag 14 oktober

2008-10-14 21:26:56 / 0 kommentarer ..


Idag har jag inte heller hunnit knäppa så mycket kort. Hade tänkt ta lite under dagen, men ja... Det blev inte...

När jag väl kom hem så åt vi lite middag (havregrynsgröt) och sedan väntade vi innan kvällens aktiviteter skulle börja. DÅ tog jag fram kameran...

Först tog jag lite kort på fåglarna.


Yamaha blir alltid så rädd för blixten och flaxar med vingarna när den blixtrar till.


Men till slut lyckades jag få ett kort då han satt still.


Det är skillnad med Tuffie. Hon sitter så lugnt och snällt och är inte alls rädd.


Hon tog till och med tillfället i akt och började putsa sig. :)


Mikael tog en liten vilopaus på soffan medan jag lekte med kameran. Inte bra att sova när jag håller i kameran. Han blev genast mitt testobjekt... Provade olika inställningar på kameran.


Svartvitt. Snyggt...


Något rödare bild.


Något blåare bild.


Normal bild.


Nu kanske ni undrar vad det var som skulle bli kvällens aktiviteter. Och det var detta:


Vi var på bio och såg Rallybrudar. Nu undrar ni kanske vad jag tyckte om filmen... Hmm.. Den var bra. Helt klart sevärd. Men man hade kanske inte behövt se den på bio. Men jag skulle varmt rekomendera den på tex dvd eller när den kommer på tv.

Sköt om er alla!!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!