Torsdag 9 oktober

2008-10-09 21:55:47 / 0 kommentarer ..


Idag blev det ytterligare en stressig dag på jobbet. Det märks fort när man är många borta. När jag slutade 16.30 kändes min hjärna tom. Jag åkte hem, åt middag (havregrynsgröt MUMS), och plockade ihop lite av Fians saker som hon skulle ha. Sofia är för tillfället hos sin farmor och farfar som bor på Hertsön. Det är låååångt ut till Hertsön. Jag funderade om jag verkligen skulle gå på kvällens dans, eller om jag skulle strunta i det. Torsdagar är det lite mer avancerade danser och eftersom jag inte dansat med dem någon gång, så kan jag ingen dans. Det betyder mycket att lära sig och mycket information för en redan utarbetad hjärna.

Nåja, det slutade iaf med att jag plötsligt står där bland ett gäng andra dansare och känner hur kul det ska bli. Många danser fick jag lära mig, men det bästa av allt var att de körde en av mina favoriter sen förr; Island in the stream. Den dansen är helt underbar och muskelminnet visade sig fungera för den satt klockrent... :)

Jag hade ingen kamera med mig på mina äventyr idag, men jag fotade lite när jag kom hem.


Mathias slängde upp ett papper som skolsköterskan skulle ha och det skulle lämnas in så fort som möjligt. Bara att sätta sig och fylla i det...


Tänkte knäppa lite kort på mina birdisar oxå. Men det var inte så lätt. Detta är iaf Tuffie, som försöker gömma sig.


Hon drar sig gärna undan från Yamaha, för han vill alltid ge henne ett tjuvnyp.


De har det ganska bra där i buren och kan känna värmen från kaminen.

Försökte få med Mathias på bild idag, men det var omöjligt. Fick med någon liten hand eller en tå bara... Men vänta bara. Jag ska nog få med honom på någon bild... :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!