Fredag 17 april 2009

2009-04-17 18:56:24 / 0 kommentarer ..


Intressant morgon på jobbet. Det är otroligt hur lätt man ser saker och ting ur sin egen synvikel. Att man tänker på ett sätt, betyder inte att andra tänker på samma sätt. Jag har idag lärt mig att bara för att jag tycker att saker och ting är riktigt självklart, så är det kanske inte så för andra. Men det viktiga är ju att alla är öppna för att lära om sig och för att arbeta på ett annat och bättre sätt.

Har jobbat med telefonisidan idag. Jag och Annelie har diskuterat lite med chefen. Annars hann jag inte så mycket mer idag. Det berodde ju delvis på att jag hade kortfredag och slutade redan kl 13 idag.

När jag slutat åkte jag och hämtade Matte och vi for till stan. Pratade med Ullis på vägen och berättade för henne att det blir knäckebröd även denna vecka. Ingen storvinst på lotterna idag heller.

Jag var med Matte och hämtade ut hans legitimation, vilket blev väldigt fint. Sedan var vi in på Smedjan en sväng innan vi åkte ut till Ersnäs och hälsade på Sofia. Hon var ju djurvakt hemma hos Niklas. Vi tog med oss Fian till Antnäs och handlade lite åt henne innan jag och Matte begav oss tillbaka mot Gammelstad.

Svängde in på Storheden och Ica Maxi, en sväng. Där mötte man massor med "kändisar". Bla linedance-bekanta och mc-bekanta. Trevligt!

Väl hemma möttes jag av en biltvättande man som blev imponerad över hur bra jag lyckades köra in bilen i garaget idag! :) Sedan gick jag in och lagade mat. Gjorde bla den där goda såsen som Ingela lärt mig göra. Jag är så lycklig som klarar av att göra en god sås, utan Mikael!

Efter den goda middagen så sitter jag nu här vid datorn, medan herrn i huset vilar lite. Han måste ju orka med "Så ska det låta" ikväll...



Det första som mötte oss hos Sofia, var Rocky!


11 år gammal och otroligt charmig!

 
En charmig katt vid namn Pricken kom fram och hälsade


Så otroligt fin och mysig. Ville att jag skulle klappa honom hela tiden.


Det fanns två unga katter i huset oxå. Här vill de att jag ska släppa ut dem, men jag måste ju få några kort först.


Den svarta heter Gizmo, men jag kommer tyvärr inte ihåg vad den andra heter.


Men hon är otroligt söt!!!



Mathias och Rocky trängs på soffan.


Rocky sitter och tittar ut...


Jag tror han väntar på att hans familj ska komma hem...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!