Fredag 24 april 2009

2009-04-25 22:01:20 / 1 kommentarer ..


Äntligen fredag. Jag vaknade och kände mig inte sjuk längre. Skönt...

Stod i valet och kvalet om jag skulle köra mc idag, eller inte. Men eftersom jag hade parkerat bakom min bil, så insåg jag att det var likabra att köra hoj idag. När jag kom till jobbet så började det regna. Då tänkte jag att nu kommer Mikael att ifrågasätta varför jag tog Daisy i regnet.

Efter fikat så ringde han. Och det var nästan det första han frågade. -Varför tog du motorcykeln idag när det regnar? :) Anledningen att han frågar är att den blir så smutsig i regn. Och det är han som åker på att tvätta den... Nä, jag får nog ta och bli ordentlig och börja sköta om tvätten själv. Så slipper jag höra hans kommentarer...

Jag har faktiskt inte köpt en motorcykel för att den ska bli stående i ett garage!

På jobbet var det en bra dag idag. Min lunch var supergod. Igår insåg jag att jag hade ingenting att ta med mig i lunchlådan. Jag gjorde ett litet ihopkok av det jag hittade. Det blev en strimlad kycklingfilé, riven morot, hackad rödlök, hackad vitlök som jag stekte. Hällde över lite creme fraiche, sambal och kryddade med salt och peppar. Till det hade jag uppkokt broccoli. Ja ni... Det var mumisgt det...

Jag och Ullis tog en promenad till apoteket på lunchen. Ganska skönt väder ute idag, även om solen var frånvarande.

När jobbet var slut tog jag min Daisy och åkte hem. Tog av mig mc-kläderna och hoppade in i ett fyrhjuligt fordon tillsammans med Mikael. Dags att handla... Det var inte så mycket folk och handlingen gick faktiskt ganska bra.

Väl hemma plockade vi upp alla varor och gjorde sedan en omelett till middag. Mycket mycket god blev det. Hade bland annat i skinka, broccoli och mozarella. Mumsigt...

Så ska det låta sågs med glädje. Caroline Af Ugglas var ju med och henne gillar jag... :) Efter det var slut så ringde Mallan och berättade att de var ute och gick. Vi bestämde att de skulle ta en promenad förbi hos oss. Så idag fick jag träffa Anders. :) En trevlig och pratsam kille. Vi pratade på med dem ett bra tag innan de återvände hem och vi gick och la och för att se på tv; Kill Bill 2.

Kommentarer
Hon på andra slingan

Jag kan ju inte påstå att vi har samma känslor för Ugglan! Hon är ju såååååå creepy!!! ryser

2009-04-25 22:50:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!