Fredag 3 april 2009

2009-04-05 19:10:42 / 0 kommentarer ..


Idag gick man till jobbet med vetskapen av att jobbet gick bra igår. Nytt system överallt och ändå var det lagom lugnt i växeln. Dessutom är det fredag idag och då är det alltid lugnare...

Trodde vi ja. Vilken dag det har varit. Det har ringt och det har tjafsat och det har hållit på. Fast jag kan ju lugnt erkänna att dagen har gått mycket fort.

Jag skulle ha tidigt lunch men bytte med Mallan för jag var tvugen att göra ett ärende efter 12 idag. Jag var nämligen tvungen att skjutsa Mathias till hans buss. Jag drog hem strax efter 12 och möttes av en packande son. Han var nästan klar när jag kom.

Vi åkte till Ica och köpte lite frukt och godis för att han skulle ha det i helgen. Sedan lämnade jag honom på sporthallen och skyndade mig tillbaka till jobbet. Mathias ska med sitt basketlag till Arvidsjaur för att spela DM (distriktsmästerskap). Spännande.

Jobbet fortsatte i samma stil som i morse och plötsligt var min arbetsdag slut. Mikael hittade jag hemma där han låg och läste vandrarhemsbroschyrer. Han längtar massor till våran semester... Jag med...

Vi åt middag och det blev mycket prat och surr kring bordet tillsammans med Sofie och Robin. Sofie drog sedan som en avlöning (precis som vanligt) medan Robin stannade hemma.

Jag tappade all energi och all glädje efter middagen. Det beror säkert på sviter efter arbetsdagen! Så det hände inte mycket på kvällen. Vi spelade lite spel och jag lyssnade på ljudbok. Började se en film, men Mikael väckte mig när den var slut. Då var det sovdags...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!