Lördag 4 april 2009

2009-04-05 19:20:43 / 0 kommentarer ..


Sov til strax före 10 idag. Så skönt att sova lite längre än vanligt.

Steg upp och åt frukost och sedan var det bara att göra sig klar. Vi hade tänkt att fara ut med skotern, men Mikael kände sig lite sliten (förkyld) och därför avstod vi från skoterfärd.

Vi skjutsade Sofie till sin mamma och Robin körde vi ut till Ormberget. Själva åkte vi till stan och gick på Kappahl. Jag provade en blus, en kjol och ett par jeans. Och hör och häpna, jag köpte faktiskt blusen! Det är inte ofta jag handlar kläder, men nu blev det...!

Efter stan åkte vi till OK Center och sedan blev det ett besök på Lindroth's. Herre jesus vad många motorcyklar de har fått dit nu. Riktigt kul att gå runt och kika. Jag hittade en likadan som jag har och det gjorde mig ju mycket längtansfull...

Sen åkte vi ut till ÖB och Willys för att handla och sen blev jag bjuden på lunch på Max. Trevligt och gott!

När vi sedan kom hem så insåg vi att även om klockan var ganska mycket, så kunde vi inte börja med middagen. Istället började vi se en film. Än en gång så väckte Mikael mig när den var slut... Undrar vad det behövs för att jag ska hålla mig vaken under en film...

Vi gjorde middag (kycklingpaj), innan det blev dags för Robinson. Det är så kul att Mikael tycker om Robinson, så att jag har någon att se det med. Efter det började det en brittisk serie, och då var det jag som fick väcka Mikael när det var slut...

Då blev det faktiskt att hoppa i säng istället för att försöka vara vaken i soffan.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!