Onsdag 8 april 2009

2009-04-08 22:42:56 / 0 kommentarer ..


Idag kämpade jag mig verkligen upp ur sängen på morgonen. Jag vet inte om jag verkligen var extra trött, eller om min kropp kände att det var sista gången på flera dagar nu, som jag skulle kämpa mig upp. En sak är säker, tungt var det... Precis när jag höll på köra ut bilen från garaget på morgonen så ringde Annelie och frågade om jag var på jobbet. Mitt svar blev:
-Ja det är jag, men jag är på G...
Inte konstigt att hon inte fattade vad jag menade.

På jobbet var det en rätt bra dag. Vi jobbade och slet. Eftersom jag visste att jag skulle sitta i telefonmöte angående vårat telefonsystem på eftermiddagen, så koncentrerade jag mig massor med att hitta de fel som uppstår. Ganska kul.

Bytte lunch så jag kunde luncha med Mallan. Vi gick upp till restaurangen och köpte varsin sallad. Jag synade dem noga och lyckades tillslut hitta en sallad som hade dagens datum som förpackningsdatum!

Eftermiddagen rann iväg. Var himla nervös inför mötet, men det hade jag inte behövt vara. Det gick smidigt måste jag säga. Drygt en timme höll vi på och jag tycker tiden gick väldigt fort. Sedan snabbskrev jag protokollet, skickade det till chefen, städade ihop min arbetsplats och sen... Sen tog jag påsklov. 5 dagar ledigt... Det känns himla skönt måste jag säga.

Tog med mig Mallan i bilen, hämtade upp Mathias, lämnade av Mallan, åkte till Lindex på storheden. Gick in på Lindex och köpte smink till mamma som fyller år på söndag. Dessutom, håll i er nu, så köpte jag kläder till mig igen! Visst är det helt otroligt!!! Denna gång blev det en långärmad tunn tröja (som man kan ha under kortärmade tröjor/blusar), ett par svarta tjocka nylonstrumpor och en ljusblå jeanskjol. Det är nästan så jag inte kan tro det själv. Inom loppet av 5 dagar har jag handlat kläder till mig två gånger. :)

Jag bjöd Matte på chickennuggets på Max eftersom han varit så duktig med laget. Sjukt många människor som äter på Max... Alltid lång kö där tycker jag. Vi var in en sväng på Coop och sedan blidde det att köra hem igen.

Precis som en vanlig kväll då Mikael jobbar, så hamnade jag vid datorn. Har även sett lite på tv och eldat. Nu bloggar jag. Kanske ska jag gå och sova snart, kanske inte. Jag har ju sovmorgon imorgon, så jag behöver inte bestämma mig riktigt än...!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!