Söndag 19 april 2009

2009-04-19 19:40:48 / 0 kommentarer ..


Mikael steg upp före mig idag med, men den här gången gjorde han inte frukost utan smet ut i garaget. Så när jag steg upp så pysslade jag på här hemma ett tag. Sofia och Niklas steg upp ett tag efter mig och de lyckades hitta lite frukost som de kunde tänka sig att äta.

När de var utfodrade så dukade jag fram frukost till mig och Mikael oxå. Det blev en sen frukost som vi inte åt förrän strax efter 11. Sedan återvände Mikael till garaget och jag satte mig en stund vid datorn.

När klockan var 12.20 så blev det dags att åka iväg mot Boden. Efter ett snabbt stopp på Ica Kvantum för ett uttag av kontanter, så åkte vi vidare till Retro Café. Idag var det dags att bestämma körschemat för kommande säsong. Flera var vi som hade kommit ihåg att komma.  Många trevliga platser blir det att fara till i sommar. Till och med några nya ställen dök det upp. Nya för mig, iaf...

Endel fikade under tiden vi hade mötet, men jag, Mikael, Christer och Marja gick och fikade efteråt. Vi bestämde ett datum för en eventuell Norgeresa. Det kommer att bli mycket trevligt...

Precis när vi var på väg, så kom Renny och Jörgen körande på varsin hoj. Så vi bytte lite ord med dem, innan vi sedan drog vidare till Ica Kvantum igen. Den här gången för att köpa lite frukt.

Väl hemma ställde jag mig vid spisen och lagade en supergod gryta till oss vuxna. Barnen fick makaroner och köttbullar... När Mikael återvände till garaget efter middagen satte jag mig här vid datorn. Nu har han kommit tillbaka in i huset och jag ska gå och vara trevlig med honom.


Göran kom till mötet. Han var på Retro redan igår, men då var det ingen här. Han tog fel på dagen... :)


Maria från Luleå dök upp. Frågade om det var ok att vi bestämde lite tjejkörningar i år... Och ja, varför inte...!?


Veijo (allas vår "gubben i lådan") tittade oxå in.

 
Vi var ganska många som snackade oss fram till ett körschema.


Till och med en fyrfoting... Ägaren kör en Guldwinge, men får man verkligen plats med en sådan otroligt stor långhårig schäfer på en winge...? De är ju stora, men ändå...


Eva var oxå med, så klart!!!


Det var några som körde hoj dit.


Veijo, som aldrig ska vara som någon annan, körde en 125:a.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!