Söndag 5 april 2009

2009-04-05 19:56:17 / 1 kommentarer ..


Det var mycket fint väder idag. Det upptäckte jag när Mikael väckte mig 10.30. Jag fattar inte att vi kunnat sova så länge.

Vi åt frukost och sedan bestämde jag mig för att ta och fara till dansen idag. Mikael var fortfarande inte riktigt frisk, så det är bara dumt att fara ut och så blir han sjuk till påsk!

Innan dansen satt jag vid datorn och fifflade lite med än det ena, än det andra. Mitt i allt detta så ringde min son. Hans första ord var: DM-GULD! De hade vunnit och är nu distrikstmästare!!!

GRATTIS GBBK POJKAR -95 TILL ERAT DM-GULD!!!

Det var ju riktigt kul för grabbarna...

Mikael tog en promenad med mig till dansen, men han gick ju hem när jag gick in på Stadsöskolan. Det var ändå ganska mycket folk på dansen idag, även fast det var så fint väder. Jag hade riktigt kul på dansen. Det var en hel del danser som jag kunde...

När dansen var slut så gick jag in på Ica och handlade lite och sedan tog jag promenaden hem igen. Mikael var mitt uppe i matlagning och hockeytittande när jag kom in genom dörren. Men jag behövde inte hjälpa till, för han hade allt under kontroll!

Efter maten blev det datortid för Jenny. Så jag har suttit här och pysslat med lite olika saker. Nu ringde Mathias och sa att de var i Antnäs. Så jag ska åka och hämta honom, sedan blir det tv resten av kvällen...

Kommentarer

Jo...han ät inte så dum att träna med...bara man inte lockar honom att skratta för då kan man bli dregelbombad =)



Hoppa att ni får en trevlig påsk !!!

2009-04-06 20:08:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!