Tisdag 21 april 2009

2009-04-21 21:20:43 / 1 kommentarer ..


Idag hade jag eventuellt tänkt ta motorcykeln till jobbet. Men när jag äntligen tog mig upp ur sängen, insåg jag att det fanns ingen möjlighet till det. Jag var sen, sen, sen...

På lunchen idag tog jag mig en promanad upp till restaurangen och köpte en sallad. Annelie skulle dit och jag blev oxå så sugen... Tog en kycklingsallad och det var precis som jag hade tänkt; otroligt god!

Efter lunch skrek hela min kropp HEM, HEM, HEM...! Jag brukar inte längta hem så mycket, men idag kände jag verkligen att jag ville hem... Fast jag roade mig med att göra färdigt allt jag kunde men nya telefonisidan och plötsligt var dagen över.

Kring lunch ringde Sofia och berättade att hon hade lånat en cykel av Ivan och skulle ta en liten cykeltur ut till Ersnäs. Det är ju ganska långt, men jag tänkte att hon nog skulle klara det. Efter någon timme ringde hon. -Jag lever!!! Hon hade alltså tagit sig fram... Bra jobbat.

Efter jobbet åkte jag till Ica en sväng. Såg två motorcyklar som körde på Bodenvägen just innan jag skulle gå in på affären. Skyndade mig att skicka ett sms till den som satt bak på den ena mc:n och berättade att jag såg dem! Någon som kan gissa vem jag såg...!?

Väl hemma blev det att fixa lite mat och invänta på att Matte skulle komma hem från träning. När han var utfodrad och klar så satte jag mig vid min dator och fortsatte med gårdagens "jobb". Har även tvättat lite, fixat med fåglarna och bakat kladdmuffins till Mikaels jobb. Nu har jag bakat varje gång han jobbat eftermiddagvecka. Undrar hur länge man kan hålla på innan han blir bortskämd?

Nu ska jag ta och gå in i duschen innan jag kryper ner i min sköna säng, med min braiga bok.


Mallan på väg till körlektion.


Tycker att hon har en stor väska. Behöver man det för att köra bil, eller har hon flera platser att besöka idag...!?


Tog ett kort på kortet. Annelie's söta vovvar...

Kommentarer
Ingela

Äntligen blev det dax för den första mc-turen :-)

Så det var vid Ica du var när du såg/hörde oss, jag funderade på vart du hade sett oss, trodde att det var vid ditt jobb någonstans.

2009-04-21 22:27:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!