Torsdag 23 april 2009

2009-04-23 21:30:11 / 1 kommentarer ..


Körde mc till jobbet idag med. Det är så himla underbart. Det finns dock en liten nackdel. Det är så svårt att bara åka till jobbet. Man vill ju liksom köra vidare och njuta av mc-turen. Men tiden kommer väl för det oxå. I helgen hoppas jag att det blir mer körning.

Jag hade lovat att ge Sofia svar på en fråga idag. Svaret blev inte riktigt som hon hade tänkt, vilket gjorde att jag gruvade mig för att säga det till henne. Hon blev otroligt ledsen och upprörd, men jag var jätteduktig och tappade inte humöret en enda gång.

Vi håller på att lösa problemet, vilket jag verkligen vill på något sätt. Men det är ingen lek, inte det minsta. Om man hade pengar så skulle stora delar av livet vara så enkelt. Även om jag är fullt medveten om att pengar är lååååångt ifrån allt.

Idag har jag inte känt mig på topp. Jag har verkligen inte mått bra. Har haft feber emellanåt. Ikväll var det föräldramatch med Mathias lag. Och jag vet att han verkligen ville att jag skulle spela. Så jag sa till mina arbetskamrater att jag kommer att spela, hur sjuk jag än är.

När jag ringde hem senare på eftermiddagen så sa jag inget till Matte om mitt tillstånd. Däremot så säger han plötsligt att jag inte behöver vara med. Det skulle inte vara några andra mammor med ändå, så jag fick slippa sa han. När jag då berättade att jag har feber, så tyckte han absolut att jag inte skulle spela.

Mallan sa då att jag skulle fara hem och vila. Men jag sa att det går inte för jag har ju dansen ikväll. Mallan sa direkt att jag skulle inte fara dit utan hem. Hon till och med hytte med fingret. När jag då sökte hjälp och stöd från mina övriga kollegor, så höll de med Mallan!

Istället försökte jag ringa till någon som verkligen vet stöttar mig i mina beslut, Mikael. Men han hade inte slagit på mobilen!!! Så då blev det faktiskt så att jag, efter jobbet, for hem och la mig på sängen. Där jag har mest legat hela kvällen. Förutom då jag lagade mat till matbacken och hängde tvätten...

Nu ska jag nog faktiskt borsta tändena och rent av bädda ner mig. Det känns som om det är det rätta!


Kommentarer
Cissi

Krya på dig!



Kram kram

2009-04-24 07:45:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!