Torsdag 9 april 2009

2009-04-10 16:56:53 / 0 kommentarer ..


Idag var jag ledig. Det betyder att man får sovmorgon och sova hur länge man vill...! Jag hade verkligen längtat till denna morgon. Och vad händer då? Jo, jag vaknar kl 8 och är helt morgonpigg!!! Det är ju otroligt. Jag försökte verkligen somna om men 8.30 gav jag upp och steg upp ur sängen. När jag kom ut från duschen var Mikael oxå uppe. Han såg smått förvirrad ut när jag steg upp helt av mig själv!

Vi gjorde oss klara och for sedan ut till Storheden för att handla. Klockan var vid 10 när vi kom till Ica Maxi och det var inte alls så farligt mycket folk. Vi gick runt och handlade i godan ro. Träffade en linedancekompis och surrade bort lite tid med henne, innan det sedan blev dags att betala. Vi for till nästa ställe, Bolaget. Där var alla människor. Herregud vad mycket folk och vilka långa köer.

Sedan for vi hem, packade upp och drog vidare. Denna gång till Sunderbyn, till mamma o Bernt. Mamma fyller ju år på söndag, men vi firade hennes dag idag. Hon fick massa smink och en gul fin blomma. Jag fick mina presenter oxå i förskott. Det blev pengar och en mycket fin orchide. Jag har aldrig haft en sådan, men nu har jag och jag är mycket glad över den. Ska knäppa kort någon dag, så får ni se... :)

Sedan åkte vi hem och jag ringde till Fian som hade en mycket dålig dag. Stor saknad av pojkvän tydligen... Efter lite "peptalk" så blev det att sätta igång och städa lite. Äntligen har jag dammtorkat varenda pinal som finns på mitt skrivbord. Nu känns det så fräscht och fint... :)

När jag satt sedan vid datorn en stund, så ropade Mikael. Han ville jag skulle komma till garaget. Väl där fick jag höra min älskade Daisy (=motorcykel) och hennes nya sound. Wow... Nu låter hon riktigt coolt... Jag längtar sjukt mycket tills jag får köra min älskling...

Kvällen bestod av middag, spel och lite tv. Vi spelade Familje Geni, men Mikael bara vann hela tiden. Det är ohållbart. Han blir så odräglig när han vinner jämt... Jag måste få revanch!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!