Fredag 14 augusti 2009

2009-08-16 18:46:42 / 0 kommentarer ..


Idag hade jag vantar när jag cyklade till jobbet. Alltså... det är ju mitten på august, men när det är 9 grader ute. Då tar jag vantar vilket datum det än är...

Jag väckte Mikael innan jag for. Han och Christer skulle ta en mc till Umeå för att kolla på motorcyklar. Det kan de ju roa sig med, de som är lediga.

Själv for man till jobbet och där blev man sittande till 17.00 innan man tog cykeln hem. Och nej, jag hade inte vantar när jag skulle hem. Då var det ju över 20 grader...

När jag kom hem så fixade och donade vi med middag och städning. Strax efter 18 skjutsade jag Mathias och Tomas till bio. De skulle se "Sommaren med Göran".

Sofia och Niklas kom till oss, men annars hände det ingenting speciellt.

Efter vi varit i Smögen på semestern, så åkte vi vidare mot Helsingborg:

Klicka på bilderna för att se dem större

 
Vi körde över Orust på väg ner. Där fick jag klä på mig för det regnade så mycket och jag frös som en liten valp...


Vi stannade oxå på det populära stället "Flickorna på Skäret". En kopp kaffe kostade 47 kr!!!


När vi kom fram till Helsingborg gick vi på en promenad. Det var en mycket mysig stad måste jag säga. Hittade en staty som jag knäppte kort på.


Från vårat hotellrum såg vi hamn och på andra sidan vattnet ser man Danmark.


Vi sov två nätter i Helsingborg, så ena dagen var vi över till Danmark (Helsingör)

 
Där besökte vi ett slott...


Vi tog en lång promenad till i Helsingborg. Hittade en jättefin kyrkogård. Den var uppbyggd i etage...


Annorlunda gravsten.


Passerade Olympiastadion. Det var inte jag som knäppte det här kortet... ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!