Fredag 21 augusti 2009

2009-08-23 15:06:49 / 0 kommentarer ..


Jag var nog tröttare än vad jag hade räknat med. För jag försov mig i morse... Usch... Det blev stress och fart och jag hann precis till jobbet, även fast jag tog bilen... Nåja, det är ju fredag och sedan får man vara ledig.

Dagen gick undan som bara den. Jag jobbade delvis med lite annat och plötsligt insåg jag att klockan var 15.59. Dags att gå hem.

Väl hemma hittade jag en trött Mikael. Jag drog och slet för att få med honom till bilen. Vi var ju tvungen att handla för att kunna laga mat. Så vi besökte både Ica Maxi och Willys innan vi fick återvända hem.

Passade på att grilla när nu vädret var så pass bra. Så ugnstekt klyftpotatis, grillat kött och gorgonzolasås blev middagen... Inte fy skam alls... :)

Sedan hände det inte så mycket mer. Jag var trött efter veckan och det var även Mikael. Så det blev tv i soffan innan man förflyttade sig till sängen för att sova ut.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!