Lördag 22 augusti 2009

2009-08-23 15:18:35 / 1 kommentarer ..


Mamma ringde tidigt som tusan idag. Eller 9.30 ringde hon och jag kände att det var tidigt. Hon pratade på om stugor, utlandsresor och katter... :)

Efter frukost ringde jag till en tandborstande Annelie. Frågade om det gick bra att vi kom dit, och det gick så bra så... Precis när vi skulle fara fick vi besök av Henning, men han fick åka igen. Stackarn...

Hemma hos Annelie var det som att kliva in i en dröm. Två helt underbara 13 veckors kattungar sprang omkring. Jag var helt salig när jag såg på dem. Hälsade givetvis på hundarna oxå, så gott det nu gick genom gallret, men katterna var ju mer intressanta måste jag säga...

Vi fikade och pratade massor innan vi slet oss från dem och for vidare. Mikael ville svänga förbi Tomas och Ingela, så det vi gjorde. Där fick vi mer kaffe och fick se både mopeder och husbilar innan vi än en gång satte oss i bilen för vidare färd.

Hemma lagade vi middag och jag bytte om, innan vi for till Lena o Peder. Dags att fira Emelie som har fyllt 16 år. Vi drack, än en gång, massa kaffe och pratade med alla som var där.

Strax efter 21 så blev det dags för nästa färd. Nu var det partytime. Mikael skjutsade mig, Lena, Maria Palo och Mallan till Maria Nylund. Där satt vi i någon timme innan vi drog vidare mot färjan. Har nu träffat flera personer som Marlene berättat om. Alltid kul att få ett ansikte på en namn man hört.

Träffade även Mogge och det var riktigt kul att prata med honom. Jag var faktiskt ute ganska länge denna gång. Klockan var efter 01 innan jag ringde Mikael för skjuts hem. Det blev en jättekul och trevlig kväll och jag tackar mina vänner (speciellt Lena) för att de tjatade på mig!


Laban


Syskonbråk (eller kanske syskonkärlek)


Mimmi nyfiken.


Mimmi äter


Den utklädde Laban sover

Visst är kattdjuren helt underbara? Och nu har Mikael bestämt att det blir två katter som ska flytta till oss. Jag är så lycklig så lycklig... :)


Kommentarer
Annelie

Ja men vad kul att det blir TVÅ katter!!Då skötte vi ju våra kort rätt :) Det har inte vi ångrat, dom har sååå himla roligt tillsammans!

2009-08-23 17:53:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!