Måndag 17 augusti 2009

2009-08-17 22:36:06 / 0 kommentarer ..


Idag valde jag att ta bilen till jobbet. Det såg ut att blåsa så mycket. Och jag hade ingen aning om när bussen går...

Jag säger då bara det; vilken tur jag tog bilen. För idag var det nämligen dags för Fian att klippa sig. Jag flyttade över pengar till henne redan i helgen. Men när hon skulle betala hade inte pengarna kommit in. Så det var bara att slänga sig i bilen och åka för att betala åt henne. Så, det var ju tur att jag hade bil...

I övrigt har dagen förflutit ganska bra. Måndagar är väl så där, men det gick ändå bra.

Marja-Liisa hörde av sig och ville bjuda på blåbärspaj. Hon och Christer hade varit och plockat blåbär igår. Det tackar man ju inte nej till. Så när jobbet var slut och middagen uppäten så bytte vi om och tog motorcyklarna till Boden.

Söta Titan mötte oss när vi kom. Han är så otroligt charmig den hunden. Vi satt i köket och fikade först men sedan gick vi till vardagsrummet. Då hoppade Titan upp i min famn och där låg han på rygg som en liten bebis tills det var dags att fara hem igen.

Vi kom hem ganska sent. Nu har jag duschat och fixat morgondagen mat samtidigt som jag försöker få det här skrivet. Därför blir det ingen bild idag. Men jag ska försöka bättra mig imorgon. Då sätter jag iaf ut kort på Fian när hon är nyklippt och mycket fin... :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!