Måndag 31 augusti 2009

2009-08-31 21:17:49 / 0 kommentarer ..


Idag är det sista dagen i augusti. Imorgon är det september och höst. Hösten, det är min årstid. Jag älskar hösten! Så just nu njuter jag i massor.

Imorse vaknade jag och steg upp i god tid. Var på jobbet oxå i god tid. Mallan var tillbaka på plats efter en veckas semester. Cissi är helt ok, men jag är ju så van att ha Mallan där, så det har varit lite ovant med en annan framför sig.

Idag bestämde jag och Mallan att vi ska börja gympa. I Sunderbyns sporthall har de motionsgympa på torsdagar och söndagar. Så vi ska börja på söndag. Torsdagar dansar jag ju, så det går inte då. Men en dag i veckan är ju bättre än ingen dag.

På lunchen tog jag och Marlene oss en promenad upp till sjukhuset. Vi var ju tvungen att uppdatera oss om vad som hänt under våran vecka då vi varit ifrån varandra. Som vanligt hinner det hända mycket... :)

Det har varit mycket Mallan idag. För när vi slutade så for jag och hon till Storheden och handlade. Jag skulle dit och hon passade på att hänga på när hon fick tillfälle att åka i bil.

Efter handlingen for jag hem, jagade skyddet till grillen som hade rymt, lagade mat och åt. Sedan tog min engergi slut... DÅ kom Mikael på att vi skulle gå ut och gå. Jag var verkligen inte sugen, men han tjatade så jag gav med mig.

När vi promenerar är det lite lustigt. Han går så fort och jag får hela tiden gå några steg efter. Man känner sig som ett barn som är ute och promenerar med sin förälder...

Väl hemma blev det dusch och tv resten av kvällen.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!