Onsdag 12 augusti 2009

2009-08-12 19:44:38 / 0 kommentarer ..


Idag fick jag lov att ta bilen till jobbet. För idag var det nämligen dags att hämta Daisy från sjukhuset. Så när jag hade lunch åkte jag hem och hämtade Mikael och sedan for vi till verkstaden.

Daisy hade blivit fixad sedan hon inte startade och dessutom så hade hon genomgått en 1800-mils hälsoundersökning. Eller... Jag menar 1800-mils service... ;)

När Mikael tog Daisy och körde hem så åkte jag till Ica Maxi för att hitta lite lunch. Det blev grillade kycklingklubbor. Mumsigt.

Jobbet fortsatte i samma fart som tidigare på dagen och hipps vipps var arbetsdagen över. Då åkte jag och hämtade Sofia och sedan for vi till affären. Det är skönt att ha med sig någon som styr vagnen. Jag älskar att gå omkring och läsa på alla förpackningar för att se vad de innehåller. Då kan det vara jobbigt att hålla reda på en vagn samtidigt. Men den som följer med mig tycker ofta att jag håller på lite för länge...

Hemma blev det middagsdags. Plus att jag gjorde lite maträtter som jag kan ha i frysen. Skönt att inte alltid behöva fundera vad jag ska äta.

Efter köket var det datatid och sedan blev det tvtid. Till sist blev det sovatid!

Jag tackar jättemycket för kommentarerna som jag har fått. Bla min kusin skrev och tackade för senast. Det kommer att komma bilder från deras besök här, men jag tar bilderna från sommaren i ordning. Så här kommer nästa omgång bilder...

Klicka på bilderna för att se dem större


Dagen efter Östersund så körde vi söderut. Vi gjorde ett stopp i Mora och besökte (givetvis) målgången på Wasaloppet.


Det var lite skillnad på boendet i Karlstad om man jämför med dagen innan.


Efter Karlstad körde vi mot Smögen. Detta är bron över dit...

 
Det var så otroligt vackert i Smögen. Vilken idyll...


Smögenbryggan


Det var huuuuuur många båtar som helst där. Och då snackar vi inte om små ekor. Utan bamsestora segel- och motorbåtar i mångmiljonklassen... Faschinerande...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!