Onsdag 19 augusti 2009

2009-08-23 14:52:18 / 0 kommentarer ..


Började dagen med att hämta nyckeln till bilen jag ska köra, i SUS reception. Charlotte sprang omkring som en virrig kvinna, innan hon hittade allt jag skulle ha med mig.

Sedan mötte jag upp Annelie vid jobbet och så drog vi. Iväg till första stoppet som var på Björkskatan där vi hämtade upp Åsa. Efter det begav vi oss mot Överkalix.

Jag körde en Skoda och det är en mycket trevlig bil måste jag säga... :) Väl framme mötte vi alla de övriga mötesdeltagarna och sedan satte allvaret igång. Det blev mycket snack om kvalitet, planering, avvikelser osv. Fast jag måste ju erkänna att det fanns nog de som tyckte det var mer trist än jag...!

När vi sedan avslutade för dagen så sa jag till Annelie att vi skulle ta en sväng på stan! Så vi gick från hotellet.... och hittade ingen stad. Det fanns helt enkelt ingen stad i Överkalix. Någon liten klädaffär och någon stackars frisering lyckades vi hitta, men det var allt. Det kändes som att man var i en bortglömd liten stad från 80-talet... Vi hittade iaf Coop och köpte lite snacks...

Vi gick sedan en annan väg tillbaka från "stan" och även fast mitt lokalsinne ligger på stort minus, så lyckades inte ens jag gå vilse i Överkalix...

Resten av kvällen var vi på hotellet. Vi satt och pratade massor på rummet och drack vin (som tyvärr inte var så gott). Vi åt en suveränt god middag på hotellet och avslutade kvällen med allsång och karaoke. En rätt bra kväll ändå måste jag säga...


Lena och Åsa i full koncentration.


Fick se ett rollspel med både chefer och kvalitetsansvariga i full action


Hittade kändisar i baren. Men jag vågade inte ta kort på dem direkt, utan bad Annelie och Lena ställa sig i förgrunden. Vilka kändisarna var, är lite osäkert... Måste nog fråga Åsa. Men de var visst från något inredningsprogram...


På kvällen fick vi uppleva karaoke.


Lena och Åsa hade trevligt...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!