Onsdag 26 augusti 2009

2009-08-26 20:32:13 / 1 kommentarer ..


På jobbet bestämde jag att jag skulle skriva protokollet efter lunch idag. När jag väl började med det så hände det plötsligt tusen andra saker. Det kom in flera ändringar till hemsidorna. Det var avvikelser både att ge och få. Det ringdes om Eniro mm... Så eftermiddagen gick riktigt fort.

Ett av de sista samtalen var en äldre herre som skällde ut mig regält för att jag var så ung...! Det måste man väl ta som en komplimang, eller...!?

När jag slutade åkte jag till stan och mötte upp Sofia. Vi for till SunTan och solade. Jag har aldrig varit där tidigare, så Sofia fick instruera mig i hur man gjorde. Sedan solade jag en liten stund. Vågade inte så länge, eftersom jag har så ljus hy.

Väl hemma blev det lite tv-tittande och sedan middag. Gäddburgare med gorgonzolasås och gurka... Konstig blandning, men oj så gott... :)

Upptäckte att Mrs Marple skulle börja kl åtta så vi började göra oss redo för det. Plötsligt plingade det på dörren och där stod grannen. Han undrade om vi hade någon bild på tv:n och det hade vi ju inte. Så ingen Marple blev det för mig... Suck..

Istället blev det dator ett tag och sedan läsning av bok och i säng!


Grannen Peter hade med sig hunden Elvis. Det var första gången Elvis kom in till oss och han var väldigt faschinerande av våra fåglar.


Elvis gillar inte att gå på golv, så han stannade vid mattkanten och tittade på fåglarna därifrån.


Sedan hämtade Sofia hennes matta så att Elvis kunde gå fram till buren.


One och Yamaha kom ner och hälsade. Men damerna i buren nöjde sig att sitta högst upp och titta på avstånd...


Kommentarer
Hon på andra slingan

Det är bara att programera om tvlistan. Alla kanalerna finns, men vi har ju gått över till sktv nu. Lycka till!

2009-08-27 11:30:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!