Söndag 23 augusti 2009

2009-08-23 19:52:19 / 1 kommentarer ..


Vaknade vid niotiden och kände mig både pigg och fräsch. Även fast det blev party igår... Vi steg upp och fixade frukost. Vanilj var med vid frukostbordet idag. Hon blir helt galen när man äter, så hon snodde både ägg och sylta från min tallrik. Det var gott, men när Mikael tog en tugga på sitt rostade bröd trodde jag hon skulle bli helt fnipprig... Hon sprang över bordet och ställde sig på tå(!?) för att nå hans macka. Det var en lycklig pippi som fick en egen bit rostad fralla... :)

När vi sedan gjort oss klara så ringde jag till Fian, som var hos Niklas, och sa att vi kommer och hämtar henne och mopeden. Mopeden som är trasig fick vi ta på släp.

Väl hemma bad Mikael mig att fota hans bil. Den ska väl säljas eventuellt och han ville ha några snygga bilder på den. Han körde upp den på en gräsplätt vid skolan och jag sprang runt bilen och fotade som om jag vore en pressfotograf vid en konungs framkomst. Fick några riktigt fina bilder iaf.

Sedan har jag mest suttit vid datorn idag. Har gjort en drive med städprylarna oxå. Har även cyklat till affärn...

Nu sitter jag här med väldigt röd färg i håret och väntar på att tiden går så jag kan skölja ut färgen. Imorgon är det jobb igen och go'middag som vankas... Blir nog en bra måndag!

Kommentarer
Ingela

Jodå, go middag blir det imorgon :-), jag längtar...



God natt

2009-08-23 23:18:07
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!