Söndag 30 augusti 2009

2009-08-30 18:07:56 / 0 kommentarer ..


Mikael väckte mig 9 idag. Man ska inte sova förlänge, för då blir det så svårt att sova på kvällen... Säger han...

Efter frukost åkte vi iväg till Storheden igen. Den här gången besökte vi Jula och Rusta. På Rusta köpte jag en prasseltunnel för katter och en kattbädd... Nu är det snart fullt under våran säng!

När vi kom hem satte jag igång och bakade. Det blev dumle-muffins, chokladbullar och marsipanbullar. Och det tog en himla lång tid måste jag säga. Jag tyckte jag stod där i flera timmar. Vilket jag nog gjorde när jag nu tänker efter...

Vi lagade middag till ungarna och oss själva och sedan åkte Mikael iväg med Robin och övningskörde. Själv har jag hamnat framför datorn och här kommer jag nog att stanna i någon timme till.

Jag har lovat hämta Sofia i stan vid ca åtta-tiden. Då kommer hon från Ersnäs. Så när jag sedan kommit hem igen så lär det blir tv och sedan säng...

Imorgon är det måndag och en ny arbetsvecka. Men det är ändå OK måste jag säga... :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!