Tisdag 25 augusti 2009

2009-08-25 21:07:46 / 2 kommentarer ..


Sofia är riktigt duktig på att stiga upp på morgnarna. Hennes klocka ringer kl 05 och då stiger hon upp. Hon går hemifrån kl 06 för att hinna med bussen. Jag kan lätt säga att jag inte vill byta med henne...

När jag kom till jobbet i morse så hade jag bilder från gårdagen i mailen. Men tror ni inte att jag glömde bort dem iaf!!! Det är ju så att man blir galen... Nu är jag hemma och bilderna på jobbet. Det funkar inte. Jag får försöka komma ihåg dem imorgon istället.

På jobbet har det varit en bra dag. Vi var en kort, men det var ändå helt ok...

Idag var det APT så strax efter 15 gick jag och hämtade mackorna. Under tiden då jag bar alla baguetter tills jag kom tillbaka på jobbet så hann jag få 2 samtal och 2 sms. Irriterande när telefonen vibrerar som en galning i fickan och jag kan inte göra något åt det, eftersom jag bar en överlastad bricka.

Efter jobbet var det som sagt dags för APT. Det var ganska länge sedan sist så jag hade nästan förberett mig inför en lång kväll. Men vi var färdiga vid 19 så då fick jag fara hem.

Känner mig ganska trött idag, så det blir nog en tidig kväll ändå...

Istället för bilder från surströmmingskvällen blir det bilder från i somras då mina kusiner var på besök.

Klicka på dem för att se dem större


Så fort kusinerna med familjer kom så började vi fixa med maten. De var lite sena (pga olyckliga omständigheter) så alla var ganska hungriga.


Detta är Thomas, Sannas man.


Och detta är Patrik, Katarinas sambo.


Här är Alfons på mopeden som Robin hade. Alfons körde den inte, men fick prova sitta...


Och här har vi Katarina med söta Ebba, Sannas dotter


Och här är Sanna själv.


Dagen efter grillkvällen, gick vi ner mot Lilla Tomholmen. Ebba fick ha på sig sina nya inlines. Rosa såklart!


Alfons var först i i badet...


Kommentarer
Anonym

Ja, jag är väldigt duktigt på det med att stiga upp. är väldigt stolt över mig själv :D

2009-08-25 21:26:12
Sanna

Fantastiskt starkt gjort av Sofia!!

Man kan väl inte säga att jag gillar att se mig själv på bild, men barnen var fina! Inte minst strandbilden på Alfons, den var riktigt vacker! Ljuva sommarminnen nu när vardagen är i full gång.

2009-08-26 10:19:33
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!