Torsdag 13 augusti 2009

2009-08-13 20:14:36 / 1 kommentarer ..


Det var 10 grader när jag steg upp. Men det var vackert väder i övrigt. Så jag tog cykeln till jobbet. Jag borde ha tagit vantar. Jag frös som en tok om händerna när jag kom fram.

Annars har dagen varit mycket bra. Lite seg sådär men ändå ok...

Bad Sofia cykla till mitt jobb när jag slutade så att jag inte skulle behöva cykla hem själv. Jag kan ärligt säga att jag blev riktigt förvånad över att hon kom. Men hon insåg att hon behöver röra sig oftare. Hennes kondis var inte på topp direkt. Men min är inte heller som den borde...

I september börjar dansen som igen. Så då kommer jag ju att få röra mig lite mer. Fast om jag ska vara ärlig så dansar jag inte linedance för att få röra mig, utan jag gör det bara för att det är så otroligt roligt. Att man dessutom rör på sig är ju bara en bonus.

När jag och Fian cyklat hem så lagade vi lite middag och sedan blev det det där gamla vanliga som man alltid gör. Stökar undan, tvättar, ser på tv, sitter vid datorn... En vanlig dag...

Under våran semester var vi en dag i Fjällbacka. Jag ville gärna åka dit eftersom Camilla Läckbergs böcker utspelar sig där. Det var en jättefin liten stad med tusentals av turister...

Klicka på bilderna för att se dem större


Mysigt om ni frågar mig

 
Kyrkan i Fjällbacka


På väg upp till Kungsklyftan. Besvärligt att gå måste jag säga. Men det fanns en bättre väg om man gick runt berget...


Kungsklyftan


Utsikten från berget. Otroligt...


På väg ner från klyftan...







Kommentarer
Ingela

Åh vad mysigt det var i Fjällbacka... Jag skulle oxå vilja fara dit någongång...



Kram,

Ingela

2009-08-14 08:19:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!