Torsdag 20 augusti 2009

2009-08-23 15:02:49 / 0 kommentarer ..


Vaknade 6.45 efter en skön natts sömn. De hade bra sängar i Ö-kalix... När jag fick satt och åt frukost fick jag sms från Sofia. Hon började gymnasiet idag och var nog lite nervös... 

Denna dag kändes inte alls lika snabb som föregående dag, men tiden gick ändå framåt. Pratade med Fian efter lunch och hon var mycket nöjd med sin klass. Bra, tycker jag...

Stefan frågade om han kunde åka med oss hem, och det gick ju bra. Så när mötet var avslutat och kaffet uppdrucket så åkte vi söderut igen. Lämnade av Åsa på Björks och Stefan på Lövskatan. Sedan till sjukhuset och lämna bilen och SEN fick man åka hem...

Väl hemma blev det att äta supergod köttfärslimpa. Sofia insåg att hon måste ha massa saker till skolan nästa dag, så det var bara att än en gång sätta sig i bilen och fara iväg. Denna gång till Storheden för att shoppa.

Hann hem för att se Bolt springa 200 m, och han vann ju givetvis... Men sedan blev det i stort sett sängen. Jag var totalt slut i huvudet efter tjänsteresan.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!