Fredag 18 december 2009

2009-12-20 18:42:48 / 1 kommentarer ..


Så var det fredag då. Det är nästan otäckt så fort veckorna går egentligen. Dagen började med att jag steg upp. Konstigt va...!? :)

Idag hade Cissi fredagsfikat till jobbet. Det bestod mest av skumtomtar och brideblandning och även en chokladask. Gott för smak och humör, dock lite dåligt för midja... :P

På lunchen följde jag med Annelie (hon stavar ju med e än så länge) upp till sjukhuset. Vi svamlade omkring både på Apotek och restaurang innan vi hade fått ihop det vi skulle.

Eftermiddagen flöt snabbt förbi oxå och plötsligt var det dags för mig och Mallan att ta bussen hem.

Hemma stod middagen på bordet och väntade. Vi åt lax och det var SÅÅÅ gott. Sedan satte sig jag, Mikael, Mathias och Sofie i bilen och for iväg. Vi körde först till stan och lämnade Sofie hos en kompis. Sedan åkte vi andra till Boden för att hälsa på Ingela.

Hon fyller nämligen år imorgon och men bjöd på fikat idag. Det var en hel del människor där och vi surrade och pratade länge. Riktigt kul att träffa dem.

Vi var hemma strax före 22 och då såg vi en film. Eller Mikael såg den. Mina ögon orkade inte hålla sig uppe, så jag gav med mig och lät dem vara stängda...


Lena begrundar tårtan och Ingela håller sin älskade tomtemugg.


Tomas, Stefan och Torsten


Torsten hittar Mathias hatt och passar på att prova. Tycker han blev riktigt stilig! :)


Och så söt-Sara förstås!

Kommentarer
Saraa

hahahah vilken hemsk bild på mej! :<

2009-12-20 19:15:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!