Fredag 4 december 2009

2009-12-06 16:12:07 / 0 kommentarer ..


Idag fick jag skjuts till jobbet. Det händer inte ofta. Men Mikael skulle fara till Lycksele för att hämta våran nya skoter. Eller Mikaels nya skoter. Jag är inte inblandad i det där. Fast jag kommer ju att åka med förstås... :)

När jag slutade klädde jag på mig ordentligt och sedan gick jag hem. Jag lyssnar ju alltid på ljudbok när jag promenerar och nu lyssnar jag på Guldkalven av Helene Tursten. Mycket bra är den.

När jag kommit till Gammelstad så såg jag en lång människa komma gående mot mig. Det var Mikael som kom och mötte mig! Trevligt. Han var väldigt uppspelt över skotern och hade till och med varit och kört en sväng.

Hemma blev det lite middag och sedan tv och en tidigt kväll i säng. Man är trött efter en arbetsvecka.


Wilma kom in på ett snabb-besök när Ullis skulle hem.


Hon lyssnar uppmärksamt.


Fjäsk för matte... :)


Lite konster visar hon oxå upp. Hon är så duktig på att sitta fint! :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!