Lördag 12 december 2009

2009-12-13 20:24:16 / 0 kommentarer ..


Kl 9 vaknade vi. Kl 9.20 ringde mamma och frågade om vi hade glömt bort att vi skulle komma. Det hade vi ju inte, men man måste ju få vakna först... :)

När vi var klara tog vi på katterna deras selar och satte in dem i transportburen. Jag, Mikael och Fian for sedan till Sunderbyn för att hälsa på mina föräldrar (mamma och min styvfar).

Jag kan säga att idag gjorde vi min mamma så otroligt lycklig. Hon älskar katter lika mycket som jag. Kanske till och med ännu mer. Bernt (hennes man) vill absolut inte ha katter och därför bor det ingen hos dem. Men när mina två bebisar kom ut ur buren var hon nära tårarna av lycka att få hålla i katter igen. Sofia sa flera gånger att hon tyckte det kändes så bra att få se mormor så lycklig... :)

När vi kände att vi var nöjd med besöket så for vi hem med katterna igen. Själva åkte vi sedan till Storheden för att handla lite inför kvällens middag. Väl hemma blev det mest bara att slänga sig in och hämta dansväskan för att sedan åka till Stadsöskolan.

Idag var det ju nämligen dags för Rodeo Kickers julavslutning. Jag fick träffa mina härliga danskompisar igen och vi hade en mycket trevlig stund, som vanligt. Denna gång blev det allt från dans och mycket prat, till smörgåstårta och kaffe. :)

Efter allt var slut åkte jag hem. Där fick jag veta att våra kompisar från Boden (Christer o Marja) hade varit på besök. Typiskt att jag inte var hemma då.

Hjälpte Fian att göra henne färdig (hon skulle på krogen), vi fixade och åt mat och sedan blev det glögg och pepparkakor till Robinson. Jag såg/sov mig igenom Änglar o Demoner. Den var mycket bra men jag orkade helt enkelt inte. Mikael såg dock hela. Sedan gick jag isängen och la mig istället...


Billabong tyckte det var spännande att vara på en ny plats.


Han hade svårt att sitta still och gick mest på upptäckningsfärd.


Min lyckliga mamma med den lugna Lillen i famn. Han tyckte det kändes tryggast att vara i knä hos någon hela tiden.


Lite spännande var det ju förstås när det var pippifåglar i fågelhuset som var precis utanför köksfönstret.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!