Lördag 5 december 2009

2009-12-06 16:29:38 / 0 kommentarer ..


Sov ända till 10 idag. Underbart!

Väl uppstigen blev det frukost och sedan full fart. Jag packade ihop alla Sofias saker som hon inte hade packat ner. Jag bar ut allt i hallen och kopplade isär stereo och dator.

Sedan begav vi oss upp på vinden för att hämta resterande saker. Typ köksbort + stolar, byråer och köksmaskiner. Vi hade fått låna ett släp av en granne så det fyllde vi ganska snabbt. Även bilen blev full med saker. Det tog flera timmar att få ihop allt.

Vi for mot Norrfjärden med hela ekipaget. Väl framme blev det full fart. Mikael och Niklas tömde släpet medan jag och Fia stod inne och tog emot allt. Jag packade upp alla kläder, karlarna bygde ihop möbler, Fia sprang omkring och undrade vars hon skulle få plats med allt... :)

Hipps vipps var vi klara! Då åkte vi till Ica och handlade kylskåp och skafferi fullt till lilla fröken. Sedan for vi åter mot Gammelstad. Ett stopp på Ica Maxi bara, för att inhandla middagen.

Kvällen var otroligt lugn. Jag älskar lugna helgkvällar. Det blev Robinson och sedan såg vi Allt Flyter. En svensk film och som förväntat var den dålig.

Jag hade med mig den lilla kameran till Sofia. Det blir ju värdelösa kort med den, men jag visar några ändå.


Sofia har fått en klocka av sin kompis Sofia (tror jag att det var) och här byter hon batteri i den.


Och upp med den på väggen.


Mikael och Niklas har fått ihop möblerna och tar en paus.


Fröken Fräken med våfflat hår... :) (Visst älskar du mig Fia när jag sätter ut sådana här kort?)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!